Καλάθι

Δεν βρέθηκαν προϊόντα στο καλάθι σας

Ο λογαριασμός μου

    Ένας σύνδεσμος για να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση email σας

    Επιστροφές Προϊόντων

     

    Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούστε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Η ομάδα Camelino αναλαμβάνει την αποστολή χρημάτων σας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή-επιστροφή των προϊόντων, με παρακράτηση της χρέωσης των μεταφορικών.

    Η δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να γίνει τηλεφωνικώς, ώστε να δηλώσετε τον λόγο για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε. Σημειώστε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχετε θέσει και στα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

     

    Ελαττωματικά προϊόντα

    Αν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε, έτσι θα επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Φροντίστε οι φωτογραφίες που θα επισυνάψετε στο e-mail μας sales@camelino.gr να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περιγράψτε το πρόβλημα ώστε η ομάδα του Camelino να έχει την πλήρη εικόνα του ελαττώματος. Η επιστροφή  προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός 7 ημερολογιακών ημερών του προϊόντος.

    Στην περίπτωση που κρινόμαστε υπεύθυνοι εμείς γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή.

     

    Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

    Για να δεχτούμε την επιστροφή σας, θα πρέπει:

    • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί, το οποίο περιέχει το πρωτότυπο κουτί – συσκευασία. Προτιμήστε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχετε, διαλέξτε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν – πρωτότυπο κουτί από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, τότε προσθέστε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί, το οποίο πρέπει να είναι άρτιο.
    • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης
    • Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε:
    • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.
    • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς στην συσκευασία.
    • Οι επιστροφές  γίνονται αποκλειστικά με ευθύνη του πελάτη, τα έξοδα επιστροφής και τυχόν νέας αποστολής (αλλαγή) επιβαρύνουν τον πελάτη. Εφόσον, παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ολοκληρώσουμε την επιστροφή των χρημάτων αφαιρώντας το ποσό των μεταφορικών που αναλογούν στο σύνολο της παραγγελίας σας, αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων!
    • Εάν επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος η επιβάρυνση της νέας αποστολής θα βαρύνει τον πελάτη.
    • Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα που παράγονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
    • Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν ή έσπασαν πρέπει αμέσως (το αργότερο την 2η μέρα απο την παραλαβή να γίνει δήλωση στον εκάστοτε μεταφορέα, που ευθύνεται για την σωστή μετάφορα, αλλά και σε εμάς. Αν συντρέχει ευθύνη μας θα αντικατασταθούν αμέσως. 

    Παρακαλούμε εάν υπάρχει αδυναμία παραλαβής, να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Ενημερώνουμε τους πελάτες μας πως σε περίπτωση που δεν παραληφθεί κάποια παραγγελία, οι επόμενες θα πρέπει να γίνουν αποκλειστικά με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.

     

     

    espa banner